på allmän begäran.


Nu har jag väckt bloggen igen, i alla fall tillfälligt. Det är fint att ni engagerar er, kära läsare.

Idag har varit en walk down memory lane. Det började med att jag skulle visa M en gammal granne i en skolkatalog. Men eftersom M inte kan bete sig så sprang han iväg och låste in sig på toan med katalogerna och skrattade åt hur jag har sett ut. Jag tycker att han har sett roligare ut än vad jag har gjort, men okej. Jag bjuder på den.

Lite senare hittade jag mina gamla konstverk. Jag ritade och målade mycket förut, men de senaste åren har jag inte haft tid. Jag saknar det ibland.




Den här teckningen gjorde jag när jag var 15 har jag för mig.


Suck. Så många intressen, så få timmar per dygn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0