pöh.


Jag ligger efter. Under perioden fredag till tisdag hann jag med fem besök på vårdcentralen och ett hos tandläkaren. Till slut träffade jag en läkare som inte tyckte att det räckte med alsolspritförband på min växande svulst som hängde ut från nagelkanten. Raskt styrde han upp en mini-operation och KLIPPTE bort högersidan på nageln, samt mitt lilla bihang. Tre bedövningssprutor krävdes, som förövrigt gjorde skitont i sig, men det kändes ändå när han klippte och slet bort nagelbiten från nagelbädden.

Jag klamrade mig fast i en snäll sköterska och pep lite. Sprutor är som sagt verkligen inte min grej. Inte stora saxar som ska klippa i tån heller. Jag är egentligen inte känslig för saker som gör ont, men vassa saker som ska in igenom huden och som kan framkalla blod är inget kul. Bikinivaxning= okej smärta. Tre sprutor i tåleden= inte okej smärta.

Nu måste jag ta tag i mig själv och plugga inför de två sista tentorna.

Snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0