söt som socker.




Till min stora glädje har päronen bestämt sig för att det är dags för en ny bebis, och om ungefär tre veckor flyttar lilla Flo till Hemmingsstorp. Mamma skickade ett oroligt sms och undrade om jag säkert visste att jag kunde hälsa på trots att de har pälsdjur. Självklart, svarade jag. Olyckligt nog älskar jag djur trots att min näsa inte riktigt går med på det. Men jag skyndade mig att tillägga att jag alltid är grymt allergisk mot hundar med töntiga namn. Flo, vad är det för ett tilltal? Det rimmar ju med poo, stackarn riskerar ju helt klart att bli retad.

Dr Phil junior föreslog jag som namn. Eller kanske Beyoncé.

Det är ju aldrig för tidigt att uppmärksamma den lilla strong black independent women som faktiskt finns i oss alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0