beyoncé säger hej.





Det är dumt att försitta tid och fågelskrällen trivs inte ensamma. Därför ordnade jag raskt en ny tjej till Knoll, hon är en blå liten ettåring från Tidaholm. Beyoncé ska hon heta, har jag bestämt. Jag har nämligen höga förhoppningar om att hon ska bli en strong blue independent women.

Än så länge har vi vissa integrationsproblem i vår lilla goj-familj. Det är nämligen en smula komplicerat att sätta ihop sparvar på grund av deras sunkiga attityd mot varandra och mot omvärlden. Om exempelvis undulater är sävliga aussies som mer säger G'day mate och sen är glada så liknar sparvarnas attityd mer den som gestaltas i detta välkända youtube-klipp.



Knoll är för tillfället upptagen med att skrika "Vad fan gör du med min pinne, min matskål, min gunga, min leksak!"

Men jag är övertygad om att snart, snart så kommer Beyoncé att svara: "I can get another you in a minute. Matter of fact, he'll be here in a minute."

Då lär han inte vara så kaxig längre. 





Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha :D Skrattar när jag läser det här!

2010-09-15 @ 20:52:55
URL: http://elinbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0