blödig.




När lilla fisen vill ha något har jag svårt att motstå. Jag har rent av gått och blivit blödig. Därför blir det ju ganska ofta lååånga stunder med lek och bus och lite, lite gos. Inte för att hon skulle få sova i min säng, för så långt ska det väl inte behöva gå, men när hon nu absolut inte gör det så är hon ganska bökig och snor mitt täcke, trängs och snarkar. Gärna ska hon gruffa in sig nära, vilket jag förvisso har väldigt lite emot. Jag är ju som sagt blödig nu för tiden.

Annars har jag plockat svamp tillsammans med mamma idag. Vi strosade runt till hennes guldställen och fick ihop en trevlig skörd mot en synnerligen hemul insats.



Nu sitter jag och smälter ett par kantarellmackor. Jag har hört om de som har det värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0