weekend.


London stod kvar i år också. Helt fantastiskt underbart.

Kameran stannade hemma så jag har inte så mycket bildbevis att bjuda på. Eller, det skulle jag inte ha haft ändå. Trots, eller kanske därför att, jag är barn till ett par fotografer så tycker jag inte att det är så kul att fota. Man hinner ju inte med att ha semester om man ska ta bilder på allt hela tiden. Jag kommer dessutom ihåg min resor rätt bra ändå.

Men en bild blev det faktiskt innan batteriet på phonen blev dåligt, så den tänkte jag dela med mig av.



Så, tänker ni, vadan detta? Den enda bilden och det är bara en himla massa löv? Det kan man ju tro vid en första anblick, men titta noga en gång till.



Japp, som ni säkert redan har listat ut så föreställer bilden faktiskt en ekorre. Jag är övertygad om att min far läser detta och är stolt som en tupp över mina fotoskills.

Eller inte.

Kommentarer
Postat av: Bosse

Pappa fotografen känner sig skeptisk både till dotterns kamera- och bildhantering, såväl som till Londons ekorrar. Är de verkligen blåa?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0