badbombsvariant.


Jisses, vilken helg! Jag var sjuk men lyckades ändå slutföra uppsatsen som nu är på sista översyn hos handledaren.

Men, nu är det pyssel igen. Det var så skoj att göra badbomber att jag gjorde en sats till. Den här gången med lavendel; byt ut citrusoljan mot 15 droppar lavendelolja. Jag tog några droppar mandelolja också eftersom havtornsoljan försvinner plus att jag adderade lite torkade blommor.

Det blev bra tycker jag. Denna gången använde jag mördegsformar av metall som jag först la ett lager torkade blommor i, och sedan packade med badbombsdeg.




Meanwhile, in the kitchen...



Jag får massor med snälla kommentarer av mina härliga läsare, och många undrar hur jag hinner och orkar pyssla så mycket. Det är väldigt enkelt, jag struntar i att göra tråkiga vuxenmåsten. Jag har exempelvis inte diskat sen i torsdags, men det lider ju inte jag av när jag sitter i vardagsrummet och gör väldoftande badbomber.

Prioriteringar mina vänner, prioriteringar!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Vad fina dom blev!! :)

2011-12-12 @ 18:28:10
URL: http://ekolicious.blogspot.com
Postat av: Mami

Awesome! men... som förste avloppsrensare har jag lite att invända mot torkade blommor...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0