balsammetoden - inpackning John Masters


Jag har passat på att testa en ny inpackning, John Masters Organics Honey and Hibiscus Hair Reconstructor.

Den var absolut helt okej, men med gällande prislapp på 349 kr så hade jag nog förväntat mig... underverk. Jag upplevde den lite för lätt och flyktig för mitt hår. Mitt burr gillar när man kletar det fullt av oljor och sheasmör. Men jag ska ge denna ytterligare några gånger innan jag ger min slutgiltiga dom.



Ingredienser:

Aqua (water), aloe barbadensis (aloe vera) leaf juice,* cetearyl alcohol, behentrimonium methosulfate, panthenol, hydrolyzed soy protein, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil,* honey,* arnica montana (arnica) flower extract,* camellia sinensis (white tea) leaf extract,* anthemis nobilis (chamomile) flower extract,* calendula officinalis (calendula) flower extract,* hibiscus sabdariffa (hibiscus) flower extract,* hydrolyzed wheat protein, tilia tomentosa (silver linden) bud extract, chondrus chrispus extract, hydrolyzed rhodophycea extract, macrocystis pyrifera (kelp) extract,* theobroma grandiflorum (cupuacu) seed butter, hyaluronic acid, carrageenan, fagus sylvatica bud extract,* glycerin, citric acid, sorbitol, calophyllum tacamahaca (tamanu) seed oil,* olea europaea (olive) oil,* linum usitatissimum (flax) seed oil,* borago officinalis (borage) seed oil,* stearamidopropyldimonium chloride, soy lecithin, tocopherol, sodium benzoate, potassium sorbate, cananga odorata (ylang ylang) flower oil,* citrus aurantium bergamia (bergamot) fruit oil,* cananga odorata (cananga) flower oil,* pogostemon cablin (patchouli) oil*

* NOP Certified Organic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0