se dig själv genom andra.


Häromdagen blev jag bjuden på lunch av en snäll vän som dessutom passade på att ge mig en födelsedagspresent, ett handmålat fat. Först blev jag glad av den enkla anledningen att jag älskar att få presenter, men när jag tittade närmare blev jag ännu mera glad när jag såg att det var ju JAG som var på fatet! "Ja det är ju såhär vi känner dig" sa vännen.



Jag måste ha gjort ett gott intryck! Dansandes med en balsamburk och med två gojjor flygande runt huvudet. Det här fatet ska jag titta lite extra på under mörka tider.



Kommentarer
Postat av: Lesly Valencia

Åhh vad fint, det är så roligt när man får något riktigt personligt som är genomtänkt :)

2011-10-30 @ 17:58:24
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0