parfym omgång 2.


Jag fick ytterligare tre parfymer från Love&Toast i julklapp av en syster och den enda brodern. Och vilka höjdare sen!



Sugar Grapefruit, 7,5 ml för 99 kr hos Eleven.se.
Doftar som namnet avslöjar bland annat grapefrukt, men enligt beskrivningen också apelsin, mysk och lilja. Jag tycker att resultatet är synnerligen sportigt och fräscht. Faktiskt inte min favorit, men doftar mycket behagligt.

Mandarin Tea, 7,5 ml för 99 kr hos Eleven.se.
Här samsas mandarin med apelsin, rooibos, granatäpple och neroli. Resultatet är sött, sött men så otroligt gott och fruktigt och fräscht samtidigt. En parfym man helst skulle vilja smaka på, men det vore säkert hälsovådligt.

Gin Blossom, 7,5 för 99 kr hos Eleven.se.
Citrus, vårdagg (vad nu det är), mandarin och verbena. Och detta är min absoluta favorit måste jag säga. Det doftar blommigt som en skön sommardag utan att bli tungt. Fullträff!


Gemensam innehållsförteckning: Natural Alcohol (utvunnen ur majs), Water, Love+Toast’s own botanical fragrance blend with natural and essential oils


Kommentarer
Postat av: Ida

De var från mig och Linus!

2012-01-09 @ 08:56:59
Postat av: Nea

Ja så var det ju! Ändrat!

2012-01-09 @ 09:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0