kafferep.


I helgen gick jag igenom några lådor som jag har fått ärva av min mormors svärmor som gick bort i somras. Bland annat hittade jag några superfina väskor, en hatt, en kappa, några vaser, silverskedar och ett antal dukar.

Bland dukarna hittade jag dessa fina virkade underlägg.



50-talskopparna dealade jag till mig på en mystisk lagerlokalloppis i Helsingborg. Sked och virkat underlägg är från mormors svärmor och servisen som assietten tillhör är en brölloppsgåva som mina morföräldrar fick när de gifte sig -56.


Kafferep någon?


Kommentarer
Postat av: Marty!

Åh va fint! Aj lajk!

2009-11-10 @ 21:01:19
URL: http://martinaskold.blogg.se/
Postat av: Nea

Tack! Kom förbi på en kopp någon dag!

2009-11-10 @ 21:33:03
Postat av: Yuna

Jag är inte svår! Kommer förbi asap och då vill jag se väskorna, kappan och hatten också.

2009-11-11 @ 01:04:53
URL: http://yourfriendgoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0