hår.


Igår gjorde jag ett besök hos frisören vilket ju kan vara vettigt att göra med jämna mellanrum. Som ett led i mitt nya sparsamma liv så klippte jag mig inte utan bättrade bara på färgen. Men nöden har ingen lag så luggen karvade jag på hemma för ett par veckor sedan.

"Ja, jag såg att det var ett hack i den" sa frisörlinda.

"Jag gjorde det med sysaxen. Det är knappast en exakt vetenskap." svarade jag.

Hon var tyst en stund.

"Men i och för sig så spelar det ju inte så stor roll på ditt hår..."

Haha..!

Som alltid när jag kliver ut från salongen så känns det lite väl lent och tillrättalagt. Men det är inget som en en god natts sömn inte råder bot på.



Live it, love it.


Kommentarer
Postat av: Tiina

Mycket fint resultat :) du passar mucho fint i det där.

2010-02-16 @ 15:01:35
Postat av: Yuna

MJAUUU...

2010-02-16 @ 16:03:47
Postat av: Nea

Tack hörrni!

2010-02-17 @ 13:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0