friserier.


Dagen har varit något av en utmaning. Efter att ha sovit inte alls bra gick jag upp tidigt (typ) och for till Fimpen för styling av minsta systern som skulle på bal. Vi hade förvisso övat en gång, men frisyren var i sig knepig och allt ville krångla just idag, så den tog ett antal timmar att färdigställa. Tiden började bli knapp och jag blev mer och mer varm och stressad. Till slut rann det över och jag blev jättearg och sa fula saker, och lovade mig själv att ALDRIG mer göra någons hår. Sen gjorde jag färdigt frisyren. Den blev bra.

Annars passade jag på att tvätta eftersom tvättstugan i mitt hus är ur funktion. Isa "hjälpte till" och snodde mina trosor och sprang runt med dem i halva trädgården. Efter det bet hon hål i mina lakan. Det är tur förna att hon är så söt.

Nu bingen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0