advent.


Det verkar på fejjanuppdateringarna som flödar att det är dags att adventstöka lite. Jag vet inte hur det kommer att gå faktiskt. Förra året hittade jag ju aldrig min julstjärna, men upptäckte istället att mina påskkycklingar bodde i den lådan. Jag vet ju dessutom att jag har en ljusstake någonstans och mina änglar minns jag att jag la undan på något bra ställe och tänkte "det här stället kommer jag absolut att komma ihåg". Eh.

Min andra hälft tyckte att jag åtminstone kunde ta bort påskpyntet. Folk är ju så konventionella. Själv har jag inte haft hjärta att packa ner dem igen.

Och hittar jag inte julpyntet så får jag väl pimpa kycklingarna med virkade tomteluvor istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0