dumheter.


Ibland tänker man att det här går nog bra, fast men såväl vet att det inte gör det. (Där med empiriska bevis, ni vet.) Men sen gör man det ändå. Som igår, när jag råkade titta på Paranormal Activity. Jag vet ju att jag inte ska se skräckisar, jag kan ju inte bete mig efteråt. Normalt sett är jag aldrig mörkrädd, men sådant här kan göra mig alldeles hispig. Dessutom fick jag lite feber igår, så jag har legat och mest vridit på mig i natt, självklart med ett öga öppet i händelse av demonbesök. Som tur är så är det väldigt ont om sådana otyg i min lägenhet.

Men om ni inte har sett filmen, gör inte det.

Nu ska jag kamma mig inför kalaset. Lite ipren och hostmedicin på det här bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0