glad.


Ibland slås jag av hur glad jag är. Ganska ofta faktiskt. Glad för mina familj; mamma, pappa, alla syskon, bästa fishunden, bästaste pojkvännen och hans små odågor; glad för mina fina och intressanta och väldigt olika vänner; glad för att jag får plugga sådant som är så fantastiskt kul och intressant; glad för att jag ändå har tid över till pyssel som jag också tycker är fantastiskt roligt; och glad för att all negativitet som omgav mig i några år är borta; glad för att jag har balans.

När jag är så här glad blir jag lätt lite blödig. Som häromdagen när jag tittade på några gamla julgranskulor som var så himla fina, och så tänkte jag på allt som är fint, och vips grät jag lite.

Så om ni ser någon som står och tittar på julgranskulor och gråter så är det med största sannolikhet jag. Men var inte oroliga, det är för att jag är glad.



Kommentarer
Postat av: Yuna

<3

2011-12-07 @ 11:01:04
Postat av: Mami

Gillart!

Postat av: Amanda

hej! var har du lärt dig att pyssla så fint? :)

2011-12-07 @ 15:56:12
Postat av: Ida

♪ Javisst är du! Hoppas det var okej att jag länkade? :)



Oj, kan vara bra att känna till, kan uppdatera inlägget lite också!



Jag vågar inte riktigt testa OCM eller någon annan rengöring riktigt ännu då min hud i ansiktet är så fruktansvärt känslig just nu.



Kajjs! Hoppas din hud mår bättre snart! :D

2011-12-07 @ 21:16:17
URL: http://aidu.blogg.se/
Postat av: Ida

♪Pojkvännen har tydligen en granne som är biodlare (om det heter så.. min svenska är halvt borta just nu, haha.)



Jag får ta och testa det! Tack :D

2011-12-07 @ 21:20:09
URL: http://aidu.blogg.se/
Postat av: Emma

Känner igen mig. Världen är fin. Familjen är bäst. Allt är egentligen bra.

2011-12-07 @ 21:27:11
URL: http://emma-ls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0