ren havtornskärnolja.


Jag har inte lust att betala ohemult mycket för dyra mirakelserum. Istället använder jag min nya kärlek, ekologisk havtornsolja, ett par gånger i veckan. Havtornsolja innehåller, förutom vitaminer och antioxidanter, till största delen enkelomättade fetter vilket gör att den känns lätt och snabbt går in i huden och lämnar den skimrande och mjuk.

Jag köper min kärnolja från MyHavtorn till det relativt facila priset 84 kr för 10 ml. (Förväxla det inte med fruktoljan, det är en helt annan sak.)





Kommentarer
Postat av: Agnes

Vad bra att du skriver om detta! Jag tycker nämligen också som du, havtornsprodukterna gör snudd på mirakel med min hy men produkterna ligger tyvärr en bra bit över min "budget". Nu vet jag iaf vilken jag ska köpa i fortsättningen, kärnoljan. Är lite nyfiken på om du använder den för sig själv (kan man göra det?) eller blandar med andra oljor :)

2011-12-07 @ 16:52:03
URL: http://ekolicious.blogspot.com
Postat av: Lesly Valencia

Bra tips tack. Det är så roligt att inspireras av pyssliga människor. Hemgjord glögg, ljus och stickning. Jag är också sån, när jag har tid vilket inte är så ofta hehe.



Hade så bra

2011-12-07 @ 23:08:18
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: iuyagsfya

Hej tjejen!

Jag har precis startat en Faceook grupp för alla oss som är nyfikna på, eller redan kör No poo/balsammetoden. Gilla gärna sidan och bidra med dina erfarenheter, tips och bilder!

https://www.facebook.com/pages/No-poo-H%C3%A5rv%C3%A5rd-utan-schampo-och-naturlig-hudv%C3%A5rd/139622872814010



Kram Therése

2011-12-08 @ 13:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0