äta med sked.


Jag har dille på pasteller just nu. Det kan vara en lång och svår vinter som ligger bakom det hela. Perfekt att då lägga vantarna på två Kringlan-kakburkar i snudd på mint condition, en i rosa och en i blått.

Den rosa har fått bli förvaring för mina badprylar. Bra med lite ordning.







Jag blir alldeles hungrig när jag ser så tilltalande färger. Jag skulle vilja äta dem med sked. Det blir ju inte bättre av att just badbomber ser ut som glasskulor. Och luktar ätbart.

Men jag avhåller mig från att prova; det pyser säkert otrevligt i munnen, som om man råkat svälja en brustablett.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh vad fina burkar! Var har du hittat dem?

2011-03-01 @ 21:03:11
URL: http://dagens.jakoba.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0