blåsa.




Häromsistens blev jag inspirerad och gick på jakt efter en vintageblåsa. Jag har tidigare samlat på sådana, och då synnerligen aktivt, men de senaste åren har det varit mindre av den varan. De ca 30 vintageklänningar som jag har i garderoben är dessutom en smula trånga, så jag bestämde mig för att investera i något nytt och mer komfortabelt.

Valet föll på en synnerligen bedårande klänning från England med full-circle skirt i två lager och tight draperat liv. Jag har dock inte kommit så långt att jag hittat självutlösaren på min kamera, så ni får hålla till godo med detaljerna tills vidare.



Nu ska jag bara hitta en lämplig fest att gå på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0