i betraktarens ögon.


Det händer inte sällan att jag lyriskt släpar hem ett loppisfynd för att mötas av ett "hm" från mina nära och kära. Ett sådant fynd (ja, fynd i mina ögon då) är mina blåsfiskar. De har faktiskt blivit ganska utskällda genom åren, något oförtjänt om du frågar mig. De har flera gånger fått höra hur fula de är och till och med satt skräck i några av mina mindre modiga vänner.

Fast jag kan inte låta bli att älska dem. Fråga mig inte varför, det är bara så det är.

Givetvis har de hedersplats i en av mina bästa hyllor.





Kommentarer
Postat av: Jennie

Huu de där är jätteläskiga! Jag skulle få mardrömmar varenda dag om jag hade de där hemma.



Och för övrigt är jag ansedd som en väldigt modig person.

2011-02-16 @ 17:16:19
URL: http://dagens.jakoba.se
Postat av: Malte

Jennie, de är ju balla (eller funky fresh, som ungdomarna säger).

2011-02-17 @ 09:41:34
URL: http://kulturnotis,tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0