var är glamet?


Ibland trillar man in i det berömda ekorrhjulet (eller hamsterhjulet, som Jennie kallar det), och det mesta går på rutin.

Då är det bra att komma ihåg att glamma lite. Dricka champagne en torsdag, dra på sig en klänning som kanske är opraktisk men ack så snygg tillsammans med de där klackarna som dina framtida förkortade hälsenor knappast kommer att tacka dig för.

En sak som jag flitigt använde för ett par år sedan var rött läppstift. Toksnyggt men krångligt att ha att göra med, då man gärna får det på tänderna. Eller på hakan. Plus det där strulet med att äta utan att förstöra härligheten...

Tyvärr har jag blivit lite lat. Men nu åker det fram igen. Röda läppar minst en gång i veckan, annars blir det straffavgift eller något annat tråkigt.



Lite mer glam ska det vara.


Kommentarer
Postat av: Yuna

Fino! Rött läppstift jämt röstar jag för. MJAU...



När jag åker till NYC ska jag köpa bästaste bästa röda läppstiftet till dig, så sjukt kyssäkta och inga fläckar på tänderna eller nåt. Sounds good? ;)

2011-02-18 @ 18:20:11
Postat av: Nea

Naaaw, hur söt är inte du :)

2011-02-18 @ 18:50:46
Postat av: Yuna

Hihi. Du kan va raring.

2011-02-18 @ 19:20:35
Postat av: Nea

Men du är!

2011-02-18 @ 19:25:09
Postat av: cissi

men hur får du läppstift på hakan?

2011-02-19 @ 09:30:08
URL: http://www.socissi.wordpress.com
Postat av: Nea

Det är förvånansvärt lätt kan jag avslöja, och det kan hända på flera olika sätt. Men vanligast är nog när jag sätter handen för munnen utan att tänka mig för och det blir alldeles kladdigt.

2011-02-19 @ 10:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0