klant.


I helgen lyckades jag skada mig två gånger. Först druttade jag omkull på en hal isfläck när jag promenerade Isa, benen åkte iväg åt alla möjliga håll och det blev en ganska sorglig pose samt ett lila-blått knä av det hela. Lite senare lyckades jag skada min vänstra stortå då jag öppnade dörren till trappuppgången i affekt; samtidigt satte jag fram ena foten som då hamnar under dörren där det verkligen inte ska få plats en skoklädd fot. (Jag vet vad ni tänker, det där med motorik är verkligen inte min grej.)

Hur som, min tå har fått ett nytt utseende så jag tänkte lägga ut en bild på den. Men sen slog det mig att det kanske är äckligt, det ser ju samtidigt ut lite som att jag har fått en släng av kallbrand. Hur grafisk får man vara i sin blogg egentligen? Jag har ju tillräckligt med klanterier och skador för att fylla en ny kategori, men frågan är om det skulle uppskattas av mina läsare.

Hm.


Kommentarer
Postat av: Yuna

Tror inte du behöver posta nåt foto, man får rätt bra bilder i huvudet ändå... uääh!



Poor little thing!

2011-01-25 @ 22:13:09
URL: http://yourfriendgoo.blogspot.com
Postat av: Erica

Det låter intressant tycker jag, men jag är ju inte så känslig utan snarare tvärt om. Väldigt intresserad av andra människors kroppsåkommor ;)

2011-01-26 @ 08:08:46
Postat av: Nea

Det kanske är bättre att starta ett nyhetsbrev så kan ju intressenterna ta del av mina åkommor.



2011-01-26 @ 10:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0