såsa och göra gott.


Jisses vad jag släpar benen efter mig för tillfället. Får man vara så här slö? Är det ens lagligt? Jag mest hasar runt, äter kakor, läser en stund, sover lite när jag känner för det och tittar på mina balkongplantor.

Men jag har ett litet projekt på gång trots allt. Jag håller nämligen på att göra en senapsgul Hjärtekatt.
Det känns fint tycker jag, att göra en kisse till någon som behöver en vän.

Alla katter ska döpas innan de skickas. Någon som har ett namnförslag till skrället?



Kommentarer
Postat av: Malte

Folke!

2011-06-08 @ 09:15:09
URL: http://kulturnotis.tumblr.com
Postat av: Mami

Hjärtrud är väl lite förutsägbart? Kanske Rosa Rosa Rosenblad som din docka? Nä, det är felfärg. Jag röstar på Mustard!

Postat av: Ida

Kattla

2011-06-08 @ 14:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0