bubblor.


Jag har en viss förkärlek till att bada badkar, och då gärna med en himla massa bubblor. Det har blivit mindre av sånt den senaste tiden. Bad är mindre miljövänligt och bubblor är inte det mest hudvänliga. (Överlag försöker jag undvika sådant som löddrar.)

Men ibland så! Den här godbiten från 100% Pure slog jag till på förra veckan:




För barn stod det i beskrivningen. Tsss! Jag är ju nästan ett barn, i alla fall mentalt, så jag låter det passera.

Hur som, den luktar smaskens av mintchoklad och ger ett skönt hållbart skum. Skummandet uppvägs till viss del av hudvårdande ingredienser, men lite torr blir jag allt efter ett dopp.

Men det blir en perfekt treat för speciella tillfällen någon gång ibland.

Finns bland annat här för 169 riksdaler.


Ingredienser: Saponified Coconut Oil (Coconut Soap), Aloe Juice, Chocolate Extract, Chamomile Extract, Cucumber Extract, Cocoa Powder, Dark Chocolate Flavor, Vanilla Absolute, Vitamin E (A-Tocopherol), Vanilla Extract, Rosemary Extract, Oregano Extract, Thyme Extract, Goldenseal Extract, Lavender Extract, Japanese Honey Suckle Extract, Peppermint Essential Oil


Kommentarer
Postat av: Ida

nice ju!

2011-10-19 @ 22:55:40
URL: http://aidu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0