ruby lipstick från BellaPierre.




We have a winner! Ett riktigt snyggt ljust halvmatt rött läppstift är ett måste för mig. Tidigare hade jag en kärleksaffär med MAC och färgen Lady Danger, men eftersom det innehåller paraffin blev det bye bye. Jag har sedan testat ett par varianter som absolut är fine, men den där fullträffen när det gäller nyans har jag inte hittat förrän nu.

Ruby känns mjukt på läpparna, sitter bra både genom kaffeförtäring och pussar. Jag har inte hunnit testa den under en utekväll, vilket brukar vara ett elddop i sig, men so far so good.



BellaPierres smink finns att köpa här, och Ruby lipstick kostar 175 riksdaler.

Ingredients: Ricinus Communis (Castor Oil), Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Candelilla Cera( Euphorbia Cerifera), Castor Isostearate Succinate, Caprylic/ Capric Triglyceride, Cera Alba (Beeswax), Copernicia Cerifera Cera (Carnauba wax), Hydrogenated Castor Oil, Simmondsia Chinensis(Jojoba) Oil Seed, Lonicera Caprifolium (Honeysuckle) Flower Extract, Lonicera Japonica (Honeysuckle) Flower Extract, Tocopherol (Vitamin E), Phytosterol (Vitamin C), Tetrahexyldecyl Ascorbate, Vanillin.

May contain: Mica CI # 77019, Titanium Dioxide CI # 77891, Iron Oxides CI # 77492, CI # 77491, CI # 77499, Carmine CI 1390-65-4



Kommentarer
Postat av: Cyt

Jag har letat och letat efter ett läppstift med ett godkänt innehåll! Har du tips på något som man inte behöver köpa på nätet? :)

2011-10-13 @ 06:38:24
URL: http://Lennhammer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0