den stora tröttheten.


Fy, de senaste veckorna har varit stressande. Jag fick den briljanta idén att läsa mer än heltid och signade up för en kvällskurs också. Bra idé, men istället för att vara på kvartsfart som angivet låg den utlagd på så pass få månader den den snarare är halvfart eller lite mer. Lägg till inlämningar och tentor i Litteratur 3 plus lite andra åtaganden jag råkade dra på mig och resultatet är halvdöd Nea.

Testade dessutom OCM. Har aldrig haft så mycket finnar tidigare, inte ens som fjortonåring.

Näe, jag måste nog vegitera ett tag.


Kommentarer
Postat av: Cyt

OCM som funkar så bra för mig!

2011-09-20 @ 14:56:48
URL: http://Lennhammer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0