lata dagar.


Jag älskar att vara ledig. Dra fötterna efter mig. Påbörja projekt och aldrig avsluta, vara lika glad ändå. Dricka kaffe och titta på regnet. Prata med fåglarna och lyssna på härliga små kvitter som svar. Glömma bort att vattna blommorna. Strunta i att diska och dricka yoghurt ur glas när tallrikarna är slut. Påbörja en bok bara för att inse att man egentligen behöver en tupplur. Hyra film och köpa smågodis. Ägna ett par timmar åt att klia Fislund riktigt grundligt på den där fläcken på magen där det är som skönast. 



Men nu måste jag tagga upp lite igen. Om en vecka är det dags för uppsatsopponering och jag har en del att styra med. Dessutom har jag gått och tappat min kamera i backen så den är alldeles kaputt. Det måste jag ju ordna på något sätt, man kan ju inte ha en blogg utan bilder. Tills vidare får ni hålla till godo med gamla bilder. Jag har exempelvis ett par gigabyte med gamla bilder på fåglarna.

Vi börjar med en på Knoll:




Kommentarer
Postat av: Emma

Så jävla drygt! Man vill ju inte vara gammal & tonåring på samma gång!!

2012-01-05 @ 15:43:44
URL: http://www.emmadorothea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0